2016. április 27., szerda

Moyra Liquid Tape

Mióta, szerelmese lettem a szivacsos színátmenetes körmöknek, azóta vágytam egy hasonló termékre, mint a Moyra Liquid Tape.

Nem döntöttem el, hogy pontosan melyik darab lesz az enyém, de nem akartam érte egy ezresnél többet fizetni. Ez volt nálam a lélektani határ. Néhány hete ellátogattam a Moyra Mester utcai üzletébe, körömnyomda palettáért eredetileg, de megláttam, hogy pont az én árkategóriámban van a folyékony bőrvédő. Úgy voltam, hogy ide vele!

Híg folyékony latex. Ennyi a Liquid Tape. A szaga alapján rögtön lehet tudni, hogy mivel van dolgod. Még régebben használtam folyékony latexet, Halloweenre készítettem zombiharapást, de annak jóval sűrűbb állaga volt. Ez a hígabb változat sokkal jobban kezelhető, nagyon jól el lehet oszlatni a kutikula környékén. A Moyra lapos, nem túl széles ecsete megkönnyíti még az ügyetlenebb kézzel való munkát is. 

Hihetetlenül gyorsan szárad a felvitt anyag, fehérből színtelen lesz teljes száradás után. #idiotproof Arra kell vigyázni, hogy tapadós, ragadós a cucc, nem szabad szöszbe nyúlni, mert beleragad.
felvitel után rögtön

száradás után, fényes és színtelen felület
Nyomdázás, szivacsos technika vagy bármi más díszítő tevékenység után könnyen eltávolítható a felvitt Liquid Tape. Én, úgy szoktam, hogy eltávolítás után viszem fel a fedőlakkot.


Ha marad mégis felesleges lakk a körömágyamon, akkor azt a hagyományos lemosóba mártott ecset módszerrel távolítom el. Miért nagyon jó a Liquid Tape? Akármennyire is acetonmentes körömlakklemosót használtam, az ecsetes módszer nagyon szárította a köröm körüli nagyon érzékeny bőrt. Nem győztem visszatáplálni, visszahidratálni és mindennek ellenére sem volt megfelelő állapotban a körömágyam. Arról nem beszélve, hogy egyszerűen túl macerás és nagyon időrabló volt, hogy majdnem hosszabb ideig törölgettem a bőrömet, mint, amennyibe az egész manikűr került. Kifejezetten szeretem, ha kész van a mani, akkor rögtön lehet mutogatni, hogy milyen szép, meg milyen menő, ha tök körömlakkos a körmöd körül ezt nem lehet :-P :-D Jónak tartom a Moyra Liquid Tape-jét, kifejezetten ajánlom, szerintem ár-érték arányban a legjobb a hasonló termékek között.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése