2016. május 1., vasárnap

Kuka!

Szerintem, ez az első ilyen bejegyzésem és könnyen lehet, hogy egyben az utolsó is, mert én nem tartogatom az üres flakonokat, dobozokat...innen minden repül, ha kiürül! Oh, de czukros, hogy rímel! :-D Most egyszerre összejött pár dolog, amit a bejegyzés elkészültével fogok kukába helyezni, lássuk ....

Essence szemöldök cerka: ebből vettem egy csomót, elhasználtam egy csomót és most jöttem rá, hogy BORZALMAS!!! Hol volt eddig a szemem?? Én nem tudom! Pedig, annyira szörnyen vaxos ez a cerka és ebben a 05 soft blonde árnyalatban semmi színe nincs. Komolyan! Miért tartogattam ezt eddig? Csak úgy tudtam tegnap használni, hogy felvaxoltam vele a szemöldökön és utána porral beszíneztem, kiegészítettem...a cerka által kitépett szálak helyét is. A Max Factor szemöldök ceruza egy álom, inkább legyen az az egyetlen ilyen darabom, de ennek mennie kell!
Clean and Clear Deep action cream wash: egy másik pocsék darab. Nem én vettem, hanem kaptam. Azt írja, hogy a nagyon tiszta bőrért....tökre nem. A sminkem max. 60%-át hozta le esténként, még jó, hogy két körben tisztítok, mert tök sminkes maradt volna a fejem. Ráadásul, valamiért mentolos volt, lehet csak úgy éreztem, de valmiért nagyon hűsített. Nem vagyok egy INCI-királynő, nem is leszek az soha, de ennek a második összetevője az alkohol, ami szárít, így ezt senkinek nem ajánlom. Soha többet nem veszek ilyet, soha!!!

Müller saját márkás beautyblender hasonmás: ezt sem értem miért tartogattam már, nem tudom mióta. Borzasztóan kemény és nem felviszi, hanem foltokban letépi a felvitt alapozót az arcról, nem is lehet vele eloszlatni semmit. Teljesen haszontalan cucc, még nailarthoz sem tudom elképzelni, mert annyira idegesít, inkább kidobom.
Alverde Calendula Lippen Balsam: alapból szeretem az Alverde arcápolási cuccait, mert sok növényi összetevőt tartalmaznak. Ez az ajakbalzsam rossz: nem szívódik be, hanem ül az ajkakon, nem ápol, hanem egy vaxos, zsíros réteget hagy, ami egy idő után darabos is lesz. Fúj. Kidobom.
Yves Rocher Arnica kézkrém: ezt biztosan újra fogom venni ősszel. Nagyon finom friss, virágos, könnyed illata van.  De közben meg nem egy könnyű, hanem egy nagyon ápoló, nagyon hidratáló krém, ami viszonylag lassan szívódik be, nem hagy maga után filmet, a széltől, hidegtől kiszáradt kezekre szuper, nyáron viszont nekem sok. Pont jó, hogy most fogyott el.

Biobaza Napozás utáni testápoló joghurt: annyira, de annyira, de annyira imádom, IMÁDOM ezt a cuccot. A legkedvesebb testápolóm ever. Naptej illatú, már ezzel megvett. Nekem alapból normál bőröm van, de a távfűtés elég rendesen kibabrált velem, így most muszáj testápolót használnom minden nap. A dehidratáltság miatt nagy felhasználója lettem a testápolóknak, ami számomra egy teljesen új jelenség, néhány hetente elfogy egy flakon és eddig még nem találtam olyat, ami hiányozna vagy azt mondtam volna, hogy ezt újra veszem. Kivéve ezt a Biobaza cuccot. Hihetetlenül könnyű állaga van, pillanatok alatt beszívódik és puha, hidratált bőrt hagy maga után. Tényleg nem vagyok egy INCI-királynő, de parabén, parfüm és színezékmentes és olyan jóságok vannak benne, mint a shea vaj, aloe és zöld tea kivonat, oliva olaj...A legjobb testápoló, amit valaha használtam.

Aok Finom tengeri homok-mandulakorpa fehér teával: ez egy por, amit vízzel kell összekeverni. A víz mennyiségétől függ, hogy bőrradír vagy maszk lesz e belőle. Én, amíg  több volt a tasakban maszkként használtam, nagyon jól tisztít és segít az egységes bőrtónust elérni. Mióta fogyóban van, azóta radírként használom, az elhalt hámsejtek nagy ellensége. Nagyon jól előkészíti a bőrt egy tápláló maszkra. Ezt is újra fogom venni, nagyon szeretem, hogy több módon használható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése