2016. június 30., csütörtök

more is more

Az év eddigi legmelegebb napján látogattunk el Bécsbe Magyarország kb. legmenőbb bloggereivel. Én iszonyatosan kíváncsi voltam a KIKOra, mert eddig semmit nem próbáltam tőlük, most adódott az alkalom. Ráadásul, nagyon jó emberekkel tölthettem egy teljes napot. :-) Magdi félig-meddig idegenvezető státuszban kalauzolt el bennünket az osztrák főváros egyetlen KIKO boltjába. Imádtam. 
Leértékelés volt-van, ami a weboldalon is elérhető. 
Igyekeztem egy átfogó képet kapni a márkáról, így szinte minden termékkategóriában választottam magamnak valamit. 
Körömlakkok: két euró alatt, krém finish főleg, ami lehet valakinek unalmas, (oké, tényleg uncsi) én viszont odavagyok ezért a formuláért. Nagyjából minden általam választott árnyalat másfél réteges, azaz egy közepes rétegben jók. Két vékony rétegben meg tökéletesek. Kivéve a halvány pinket, aminek nem árt a 3. réteg.

Szemfestékek: magasságos!! Barack szín minden mennyiségben nálam. Meg kell veszni a KIKO szemfesték kínálatától. A szivárvány tényleg minden színe és az állaguk....Pigmentált, könnyen satírozható. Csak szuperlatívuszokban tudok nyilatkozni. 
És vettem egy szemhéjfesték alapnak is kitűnő krémes szemfestéket is, alig bírtam eltűnteni a színmintát a kezemről. Természetesen barack színű ez is :-) 

Egyetlen egy darab rúzst választottam. De, Reni még eszméletlen jó árnyalatokat talált a basic Smart Lipstickek közt. Én folyamatosan ezt kenem, mióta megvan. Fényes, hidratál, rohadt jó a színe. Majd, amikor Milanoba megyünk a lányokkal veszek egy párat még .... :-D

Ajakceruzákat potom áron szereztem be, nem vagyok egyébként nagy felhasználó, de ezeknek olyan kellemes állaga van, hogy önmagukban is megállják a helyüket.
Feltétlenül be kellett szereznem egy limitált darabot is, így esett a választásom a Blending Wave pirosítóra. 

Bevásároltam Bécsben, de ez nem tartott vissza attól, hogy a H and M kifutó darabjai közül ne hozzam haza a nekem tetszőket. Eszméletlen leárazás van, ráadásul az eddig beszerzett H and M darabokért teljesen odavagyok. Abszolút kedvencek nálam, a sminkszivacs is to die for, a krémes szemfestékek give me life. 

Jött egy halvány lila krémes szemfesték. Nem volt lila krémes szemfestékem...ez hogy?? Kijavítva! 
(1490 helyett 250 ft) 

Piros szemfesték, próbáld ki mélyítővonalba satírozva, kihagyhatatlan.
 (1490 helyett 250 ft)
Kettő pirosító, egy barack és egy barnás pink. Itt hallgattam Miss MoonAngel ajánlására, hogy próbáljak H and M pirosítót, mert jók.

Aranyos bronzer, mert nyár van és jó bronzer, ilyen áron jöhet bármikor.
 (ezek mind 1990 helyett 700 ft)


Kiscsapat:
#basicbitchesgotovienna

hitvallásom: Nem hiszek "a kevesebb több" mondásban. uh-uh. Tényleg nem. Ha, tegnaptól nem vennék egyetlen egy darab sminkcuccot, körömlakkot sem, akkor is nyugdíjas koromig bőven el lennék látva, néhány alapdarabot leszámítva persze. Azért veszek új sminkcuccot, mert hajt a kíváncsiság és ez a hobbim, és miért ne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése