2016. július 13., szerda

On Wednesdays we wear pink

Hoztam egy csokorra valót a kedvenc pink termékeimből. Enjoy! :-) 

Essie (whatever shade) Pink: végre nálunk is elérhető a Nailland kínálatában az egyik legkedvesebb körömlakk márkám. Essie a létező összes pink árnyalatot felvonultatja, tényleg van egycsilliárd rózsaszínük. A Lovie Dovie a klasszikus rágógumi pink, Fancy Delancy klasszikus pink neon, de tényleg ezer és ezer pink árnyat van a kínálatban. Általában a márka lakkjai, 2, sőt 3 rétegesek, amit a nagyon vékony, folyós textúrának lehet betudni, de a gyors száradási idő, a csodálatos fényes finish és a kiemelkedő tartósság mellett, én bocsánatos bűnnek tartok. Sajnos, a Nailland egy korlátozottabb választékot hozott be, de még így is eljutott hozzánk a Resort kollekció, amit én feltétlenül megtekintésre ajánlok. 

Garnier micellás víz: erről már többször értekeztem. Szerintem, a legjobb drogériás cucc a maga kategóriájában. Olcsó, könnyen hozzáférhető, nem csíp, nem hagy maga után filmet, minden sminket lehoz dörgölés nélkül, nem okoz pattanásokat. Nagyon tud. 
Blistex Lip Brilliance: SPF 15, nálam ezzel már a nyár egyik kedvenc terméke lett. Nem mondhatom, hogy kis hazánkban óriási választék lenne a fényvédőt tartalmazó ajakkencékből. Sőt! A Blistex más "ízben" is tartalmazza a fényvédő jóságot, én viszont odavagyok a Lip Brilliance guszta vizes fényéért, az enyhe színéért és az édes illatáért. Imádom, hogy egy lépésben ápolom az ajkam és fényt, színt is adok neki, minden reggel felkenem. Fesztiválokra must have, de a városban szaladgálós (Pokemon Go :-D ) napokra is táskába dobós darab.

Méltánytalanul hanyagolt Sleek Pixie Pink pirosító: ezt nem is értem, mert a bejegyzés írása közben is képes vagyok elfeledkezni róla. Pedig, ez egy iszonyatosan jó pirosító. Pigmentált és könnyen eldolgozható, tartós és üde pírt ad. Komolyan, pirosítótól többet nem lehet elvárni, ráadásul jó áron is van.
Ebelin sminktojás: marhára haragszom ám a dm Magyarországra azért, mert kétszeres áron árulják nálunk. Kettő euró valamennyiért vettem sminktojit Bécsben, nálunk meg 1500 forint körül van. Nem szép dolog. Maga a sminktojás viszont nagyon jó, erről is értekeztem már néhányszor. Benedvesítve, felütögetve, bőrbe dolgozva, hihetetlenül egységes, csíkmenetes és természetes fedést ad, még a legteljesebb fedésű alapozót használva is. 

Ecsetek: az általam visszasírt Essence pirosító ecset és egy Sigma duó fibre, mindkettő a színe és a hasznossága miatt került be a postba. :-) Meg nagyon jól mutatnak a képeken :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése