2016. július 6., szerda

Repes a szívem

Megmutatok néhány olyan dolgot, amelyekért vállalhatatlanul lelkesedem mostanság. Nem mondom, hogy fenekestül felforgatták az életemet, de majdnem. Nem is tudom hol kezdjem....

Kezdjem életem legesleges-legesleges legkényelmesebb topánkáinál? Olyan érzékeny a lábam, a Scholl papucs is feltöri #sadface Úgy érzem, hogy körbe tudnám gyalogolni a Földet, ha ezt a cipőt viselem. És, most a frissen vásárolt nude színűt fényképeztem be, mert életemben először megvettem MINDKÉT SZÍNBEN UGYANAZT A CIPŐT!!! Nem viccelek, legszívesebben mindig ebben járnék. 

A Deichmann mezítlábas talpbetétje megváltoztatta az életemet, járhatok zokni nélkül, zárt cipőben akármikor. Sajnos, tényleg feltörte a Scholl papucsom a talpam és valamiért véraláfutásos 3 darab körmöm, így finoman szólva sem vagyok  nyitott cipő kompatibilis. Viszont, nem is hiányzik a kis mezítlábas talpbetétem és az kis csodatopánkám mellett....

Nyár van, amiért szintén vállalhatatlanul lelkesedem, a nagyon meleg miatt nem annyira, de sokáig világos van, nyitva vannak a kerthelyiségek stb. stb. stb. Melegben jól jön, úgy is mondhatnám, kötelező darab a Vichy, La Roche-Posay stb. stb. stb. termál víz spray. Itthon hűtőben tárolom és meleg napokon szégyentelenül fújom mindenhol. IMÁDOM!!! Óriási szerelem a Soft & Gentle alumínium só mentes izzadásgátlója is, ami az egyetlen ilyen jellegű termék, amit szőrtelenítés után kellemetlen, égető érzés nélkül használni tudok. És, ráadásul még hatásos is! IGEN!!! 

A mezítlábas talpbetét mellett az év felfedezése volt nálam a Müller saját márkás négyzet alakú vattakorongja. Mondjuk, nem én fedeztem fel, hanem loptam az ötletet, Netti ajánlása alapján szereztem be. Kellett nekem egy extra puha vattakorong, az esti micellás vizes arclemosáshoz. Valamiért, az addig használt, szintén Mülleres vattakorongot túl durvának találtam hirtelen. Úgy gondoltam, hogy hiába kenegetem 60 plusszos szemránckrémmel a fejemet, ha utána meg lesmirglizem vattakoronggal. Ez extra puha, jó nagy, nem mállik szét, olcsó, nagyon puha, puha.

Smink! Essence All about matt! fixáló púder. Én, nem is értem, hogyan tudtam e nélkül meglenni. Színtelen, csodálatosan mattít, szem alatt korrektort megfogja, nem ül bele az apró ráncokba, nincs túl púderes hatása, minden nap használom, mindig használni fogom.

H and M krémes szemfestékek. Szerintem, jobbak, mint a Maybelline Color tattook. A My two cents életem egyik legszebb sminkterméke, ami annyira tartós, hogy ha az ujjammal viszem fel, akkor csak micellás vízzel tudom lemosni a kezemről :-) 
Max Factor Eye Luminizer aka életem legjobb szem alatti korrektora. Borzasztóan sötét karikáim, vannak, egyrészt mindig is voltak, másrészt, sajnálom az alvásra az időt. De, amikor a Max Factor Eye Luminizerrel teszek kísérletet az eltüntetésükre, általában sikerrel járok, sőt többen kérdezték már, hogy mit használok...Ezt használom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése