2016. augusztus 18., csütörtök

Holika holika Baby Silky Foot One shot peeling


Én annyira lusta vagyok, ha lábápolásról van szó! Illetve, nem is (csak) lusta, hanem csak fúj de nagyon, NAGYON utálom csinálni. Azt hiszem, ez a legnagyobb bajom. Iszonyatosan érzékeny a lábfejem, minden feltöri, viszont alig van olyan termék, amivel jelentős javulást tudok elérni. A Scholl elektromos talpreszelőjét nagyon szeretem továbbra is és az éjszakai lábmaszk is kifejezetten jót tesz a lábaimnak, de egyik sem eget rengető. Mármint EGET RENGETŐ! Aztán, a kedvenc bloggereim felhívták a figyelmemet erre a kis koreai crazy, már megint mit találtak ki a kis koreaiakok cuccra...és, egyszerűen eszem megállt a Holika Holika Baby Silky Foot One shot peeling cumójától. Az E-SZ-E-M M-E-G-Á-L-L!!!

Hogyan műkod? 
Dobozt kinyit. 
Plastic csizmácskákat kicsomiz.
Plastic csizmácskákat felhúz.
Plastic csizmácskákba beleönt folyadék.
Plastic csizmácskákat beköt. Rögzít. 
Ígyen tölt másfél órácskát.
Plastic csizmácskákat kiköt, levesz, kidob.
Lábikát megmos.
Vár 7 napocskát. 

A másfél órát én végig szenvedtem, mert itthon nehezen ülök ennyit egy helyben. De, szerencsére nem is kell, mert nagyon jól lehet rögzíteni a műanyag "zsákot" a bokánál, tényleg lehet vele mászkálni, tenni-venni a lakásban, szerencsére jó erős anyagból készült. Az  alkoholos illatú lötyi csípi a sérült bőrt, így nem szabad használni, ha vízhólyag stb. van a lábadon. Nagyon működik a cucc. Elképesztő! Közvetlenül a használat után, hihetetlenül hidratált és puha a bőr. Az igazi, eget rengető hatásra azonban, 3-4 napot kell várni. Igazából, ha nem tudom előre, mi vár rám, hát szaladtam volna az orvoshoz, hogy úristen! Ugyanis nagyjából 3-4 nap után olyan szinten kezd el hámlani, lejönni az elhalt bőr a lábadról, hogy behülyülsz tőle! Nem kamu, ami a Google képkeresőjében feljön, hanem a gusztustalan valóság :-D 
Nagyon ajánlom a Holika Holika Baby Silky Foot One shot peelinget, mert tiszta lappal indulhatsz a lábápolás terén. Minden elhalt bőr lehámlik és a teljesen új bőrfelületet már "csak" karban kell tartani.

Link! Én itt vettem: http://www.ebay.com/itm/331177868533?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése