2016. szeptember 18., vasárnap

Milano haul

Sephora és Kiko. Másért is érdemes elmenni Milanoba, de ez a két név minden sminkrajongónak csábítást jelent. Eredetileg, nem terveztem semmit venni a Sephorában, mert a legelső (Barcelona) látogatásom csúfos kudarcba fulladt. Nem volt semmi, amit szerettem volna és szét volt trancsírozva minden, undorító volt az egész. A rossz emlékekre alapozva, arra számítottam, hogy bemegyek és kikullogok. Szerencsére, a milánói központi pályaudvaron található Sephora, szépséges, minden polc feltöltve, minden a helyén, semmibe nem volt belenyúlkálva, egyszóval éljen! Fontos megjegyezni, hogy ebbe az üzletbe csak vonatjeggyel lehet bejutni, mert az ellenőrzött részben van. A városban máshol is van Sephora egyébként. Milyen márkák voltak a Sephorában? Urban Decay, Chanel, Benefit, Marc Jacobs, Nars, ....ezekre emlékszem, Tarte nem volt, viszont a Sephora saját márkás cuccokból rengeteg.

Mit vettem?
NARS Orgasm-Laguna duó. Olyan szép! Teljesen odavagyok a pirosítókért, meg a rúzsokért, meg a szemfestékekért, jó kb. mindenért, ami smink, kivéve a szempillaspirál, meg a korrektor illetve a púderek sem hoznak lázba :-P Mindegy. Lényeg a lényeg, hogy egy igazi ikonikus darab lett az enyém. Mini méret, de még így is elég nagyok a panek egy normál pirosító ecset fejéhez, szóval abszolút kihasználható darab. Az Orgasm pirosító erősen hasonlít a Sleek Rose Gold pírjára, kivéve, hogy a NARS pinkesebb, csillogósabb és kevésbé pigmentált, mint a Sleek. Nincs őrült nagy különbség a kettő közt, színmintában vannak most a kezemen, van különbség, de nem óriási. A Laguna bronzer, nekem nem kontúrozós bronz szín, hanem egy kis napsütötte színt adó, hagyományos bronzosító.


Benefit The POREfessional Matte Rescue: mattító primer. Ez annyira jól működik, óriási meglepetésemre. Nagyon-nagyon jól mattít. Imádom!!!! A legjobb primer, amit valaha próbáltam és használtam. Biztosan újra fogom venni, ha elhasználtam. IMÁDOM!!!!!

Kiko: olyan jó, hogy a városban több helyen van Kiko üzlet, nem mondom, hogy mindenhol Kiko üzletbe lehet botlani, de majdnem. Én, legalább négyet-ötöt számoltam meg. Sajnos, nem volt akkora leértékelés, mint amikor a lányokkal Bécsben jártunk, de szerintem eleve nem túl gázosak a Kiko árai és eszméletlen jó minőségű, klassz cuccokat csinálnak. A water colour szemfestékből elhoztam a 219es árnyalatot, ami majdnem olyan, mint a Bécsben vásárolt 218, csak pinkesebb. :-) Illetve, mivel a Kiko ajakkontúr cerkák megváltoztatták az ilyen termékekről alkotott véleményemet, így ebből is jött egy velem. A Kiko ajakkontúrceruzái előtt valamilyen szinten feleslegesnek tartottam a szájcerkákat, de ezek annyira jól működnek, krémesek, puhák, száradás után elmozdíthatatlanok, tartósabbá teszik bármi kerül föléjük, precízen lehet formálni velük az ajak vonalát. Röviden: imádnivalóak és tökéletesek.


1 megjegyzés:

  1. Egyszer azt olvastam itt a blogodban, hogy ha nyugdíjas korodig nem vennél sminket akkor is elég lenne, meg hogy az új sminkek kipróbálása a hobbid :) Szeretnék a figyelmedbe ajánlani egy új márkát, ami szerintem tuti hogy a kedvenceid között lesz! Park Avenue Makeup a márka neve. Boltban még nem nagyon találkoztam velük, de az oldalukról lehet ám rendelni szebbnél szebb cuccokat :) http://parkavenuemakeup.hu/

    VálaszTörlés