2016. október 23., vasárnap

Cosmo blogger day: The Good The Bad and The Ugly

Jó, jó tudom, hogy Mindenki és Mindenkinek a nagymamája megénekelte már a Cosmopolitan blogger day eseményeit, de muszáj nekem is elmesélnem. :-) 

A Jó:
A legjobb, hogy (majdnem, erre kitérek később) végig úgy éreztem, hogy jó értelemben véve vendégül és szívesen vagyok látva. És mindent megtesznek a vendéglátóim, hogy hasznosan és jó hangulatban teljen el a vasárnapom. Külön örültem, hogy a girl powerre való tekintettel gyönyörűséges fiúk fogadtak bennünket. :-) A bloggolás nekem megmarad hobbinak és egy olyan felületnek, ahol a kis introvertált lényem ki-ki nyílik. Mindemellett irtózatosan hasznosnak találtam a Blogger Day népszerűség és népszerűsítés irányában eltolt előadásait. Hihetetlenül inspiráló volt látni azt, hogy mennyi mindent lehet egy bloggal kezdeni és elérni.
Steiner Kristóf! Steiner Kristóf HM-Kenzo ingben!
Király Viktor!!!

Nagyon örültem, hogy találkozhattam más bloggerekkel, nemcsak a #Squad -dal töltött idő volt jó, hanem én, igen! ÉN bizony odamegyek bárkihez lelkendezni, ha szeretem, amit csinál. Simán kapnak tőlem a kedvenceim egy "Uh, annyira szeretem a blogod!" vagy egy "Olyan szépen sminkelsz!"  felkiáltást, nembaj, ha kicsit furán néznek rám :-D 
Ez a kapcsolatépítés egy nem annyira bevett formája:-), de lehetőség van cégekkel való ismerkedésre is. Én, tényleg nyitott vagyok mindenkire, szívesen meghallgatok bárkit, akinek mondanivalója van. A Curaprox, a Cafe Vergnano, a Maybelline, a Paco Rabanne, a Hotel Caramell is képviseltette magát. Mindenki nagyon szívesen és kedvesen fogadta a bloggereket.  A Curaprox segítségével megállapítottam, hogy rosszul mosom a fogam, a Cafe Vergnano őrületesen finom kávéval várt bennünket. A Maybelline standnál teljes nyugalomban lehetett kipróbálni az újdonságokat, ezúttal is ismételten elnézést kérek, hogy nagyjából harmincszor összeborogattam a rúzsokat a nagy színmintázás közben :-)  
Imádtam nyugodtam beletúrni, belekíváncsiskodni mindenbe :-)
A Samsung felkészült emberekkel és borzasztóan szép insta ready kis kollázsokkal vonult fel. A Hotel Caramell, pedig egy szuper bloggerversenyt írt ki. 
Annyi érdekes emberrel lehet találkozni, annyi értékes információhoz lehet jutni, hogy tényleg óriási köszönet illet meg mindenkit, aki összehoz egy ilyen napot.
Mindenki kedvence volt ez a dekor :-) 
Jók voltak még a sminkcuccaim, amik aznap az arcomra kerültek, mert csupa olyan darab, amelyek bizonyítottak és egész napos viselés után is jól mutatnak. :-)


A Rossz:
A tömegközlekedés lehalt  reggel, hálát adtam az égnek, a szerencsének, hogy nem kellett metrót igénybe vennem azon a vasárnapon (sem).
A Csúf:
Aki, szemfüles, az ki tudja következtetni, hogy melyik cég volt az, aki olyan szinten elrontotta ezt a kivonulást, szerintem, hogy ezért kár volt ott lenni. Hihetetlenül agresszívek és sokáig kerestem a megfelelő szót, tiszteletlenek voltak, hogy én biztosan soha, de soha nem fogok tőlük semmit, de semmit venni. Ahogy írtam, én szívesen meghallgatok bárkit, aki szeretne nekem valamit mondani, de, ha valaki tisztelet nélkül, lekezelően, agresszíven fordul felém, akkor nagyjából fél perc után otthagyom. Azt hittem, hogy én vagyok a túlérzékeny hisztérika, de tényleg nem. Többen hasonlóan cselekedtek és még rövidebb idő után otthagyták őket. Mások is számoltak be hasonlókról a saját Blogger Day írásaikban. Azt én értem, hogy szerették volna megtalálni azokat a bloggereket, akiken keresztül a legtöbb emberhez eljutnak, de akkor se így. Attól, mert "nem vagy megfelelő, reklámképes felület" egy szempillanövesztő szérumnak, nem kell tiszteletlenül bánni senkivel. Én, személy szerint, mondjuk úgy, hogy nem vagyok érdekelt a szempillanövesztésben, mert a géneknek hála szuper fekete, erős, sok és hosszú pilláim vannak :-) , de ha valaki tanácsot kér tőlem, akkor esetleg ennek a cégnek a termékét ajánlhattam volna, ha sikerül normálisan elővezetni a mondanivalót, információt szolgáltatni. Nem sikerült. A reklámképes felületek sem jártak sokkal jobban persze, volt akit beszélgetésből emeltek ki :-D Sajnáltam szegény bloggert. Remélem, a cég sikeresnek ítélte meg a szereplést, ha már más nem.

Összefoglalva, nagyon jól éreztem magamat és nagyon hasznosnak, inspirálónak tartottam a Cosmopolitan Blogger Dayt. Igazából minden bloggernek csak ajánlani tudom, mert "szakmailag" sokat segít a fejlődésben, új emberekkel, új infókkal, új benyomásokkal, új kapcsolatokkal gazdagodhattok. Jövőre ismét veletek!!!

6 megjegyzés:

  1. Hajj, de jó, hogy én ebből a szempillanövesztős dologból kimaradtam, és nem tűnt fel, mert lehet, hogy egy rosszabb pillanatomban hangosan véleményt is nyilvánítottam volna :DD

    VálaszTörlés
  2. 1. Olyan szép voltál a Blogger Dayen :-) 2. jaj nekem is vissza kellett magamat fogni, hogy ne mondjam nekik, hogy ez így elég gáz....de, felesleges lett volna bármit is mondani, szerintem :-)

    VálaszTörlés
  3. Új őszi kedvences post a blogomon 👉🏻http://lilybeautyblog.wordpress.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hajrá! rajtam ne múljon a sikered, de legközelebb legalább a nevedet írd már be, köszi

      Törlés