2016. október 15., szombat

G-days haul

Eszméletlenül UTÁLOK vásárolni. Ennyi. Illetve, inkább úgy tudom leírni a helyzetet, hogy egy évben maximum kétszer-háromszor tudom magam rávenni arra, hogy ne csak berohanjak egy üzletbe, hanem tényleg nézelődjek, próbálgassak, válogassak. A shoppingolás nem az én területem. 
köszi Glamour

Így, ha G-napok jönnek, akkor az időráfordítást a minimumra akarom csökkenteni. Listát írok. Többször felülvizsgálom a listámat. Mindenhova a nulladik napon vagy az első napon megyek. Nem megyek a Westendbe.
Az őszi Glamour-napoknak úgy ugrottam neki, hogy minden kötelező darabból annyit veszek, hogy a következő G-napokig ne kelljen venni semmit sem.
Micellás víz, fogkrém, sampon, hajbalzsam, tusfürdő, hajfesték, vattakorong, körömlakklemosó, izzadásgátló. 
minden kötelező darab

A kötelező darabokon kívül vettem pár olyan cuccot is, amelyekre nem volt szükségem, de szerettem volna. :-) Például a Maybelline folyékony rúzsa (Vivid matte liquid), amit csak egyetlen alkalommal próbáltam eddig, hááááátt ...olyan eszméletlen túlzó süti illata van, ami sajnos tartós is, nálam már szagnak számít, próbálkozom majd vele, de az első benyomás nem volt túl szerencsés. Essence mattosító púder, ezt imádom és már többet el is használtam belőle. Alverde sminkfixáló, ez is alapdarab nálam, nem szeretem az illatát, de a hatását igen, púder előtt viszem fel, így tartósabb lesz tőle a sminkem. Rimmel alaplakk. S-he körömlakk szárító spray. Rászoktam arra, hogy este festem a körmeimet, remélem, hogy kevésbé lesz ágyneműs a körmöm ettől. Essence blending brush, mert puha és szuper jó!
sminkes cuccok

A Vásárlási élményről...
DM nulladik nap! Teljesen odavagyok ettől a lehetőségért, én mindig a nulladik napon délben rohanok ki. Minden feltöltve, mindenből van rengeteg. Sokan rárepülnek erre, de szerintem még így is a legjobb vásárlási élmény. Egyértelműen a Garnier arcápolási kupon volt a kedvencem, micellás vízből betáraztam :-) A sok 50%-os kupon mellé fel tudtam használni a végösszegi 10%-os kupont is, így 28ezer-valahányszáz helyett csak 13005 forintot fizettem és majdnem minden arc-haj-test ápolási cuccot itt szereztem be. LOVE!!!!
Rossmann. Egyértelműen az Isana kupon volt a kedvencem, a körömlakklemosó, a vattakorongok, a mindenféle Isana cucc nagyon jól jött. Viszont, a végösszegi 10% kupon miatt nem sok 50%os kupon volt, így nem lehetett annyit spórolni, mint a Dm-ben. Becsapós ez a megoldás szerintem. A dekor termékekre vonatkozó 25% kupont én mindig Essence vagy Catrice termékre használom fel, szeretem ezt is. De, sokkal jobban megéri úgy tervezni, hogy majdnem mindent a Dm-re bízni és csak a maradék jusson a Rossmannra, szerintem legalábbis.

Müller. Én, őket majdnem minden évben utálom. Idén sem volt ez másként. A végösszegi 20%os kupont tudtam csak felhasználni. Ráadásul rengetegen voltak. És volt olyan termék, amit nem is tudtam megvenni.
Müller beszerzés

Ruhavásárlás: a H&Mben rengetegen voltak. RENGETEGEN. Megértem, de akkor is kész rémálom ott vásárolni G-napokon. Egy darabot néztem ki és 3 db üzletben kellett megnézni, mire sikerült találnom belőle... C&A: kinéztem a G-napok előtt, mit szerettem volna és félre tudtam rakatni, így csak berohantam és fizettem. Örök hála!!! Nagyon örültem ennek. Kár, hogy máshol nem nagyon szoktak félretenni semmit, a C&A nagyon jól csinálja ezt szerintem! F&F: nem voltak sokan, de nem is a hétvégén mentem a Tescoba, ráadásul elég korán oda is értem, így nem volt idegbaj. És eszméletlen szép ruháik vannak. Én már alig várom, hogy leárazás legyen náluk!!!!!
imádom ezt az f&f kabátot, imádom

2 megjegyzés:

  1. Ezt nevezem zsákmánynak :D Azt hiszem most egy darabig biztos nem kell vásárolnod semmit ezek közül :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-D az volt a cél, hogy kitartson a készlet tavaszig :-D

      Törlés