2016. december 3., szombat

New stuff

Mostanság nagyon nehezen adok ki pénzt sminkre, mert inkább utazásra teszem félre, vagy félreteszem, vagy bútort veszek belőle, vagy ruhát...Aztán, van, hogy a kíváncsiságom győz. Meg, olyan unalmas tud néha lenni, hogy mindig ugyanazokat a bevált termékeket használom. Okés, megvan a kedvenc alapozóm, a kedvenc pirosítóm, a kedvenc whatever, de utálom ha rutin lesz a sminkből, mert nálam alapból a játékosságról szól az egész. So, YAS new Shit! :-) Nézzük milyen termékekkel bővült mostanában a sminkkészletem...

Köszke, a rossmannak, hogy egybe csomizta a Catrice új folyékony, HD alapozóját, a sokat által imádott Liquid Camouflage korrektorral, mert így nagyon jó áron tudtam kipróbálni mindkettőt. Nem tudom mi van velem, de nálam nem a Liquid Camouflage korrektorra. Nekem nem működik. Csak szemkörnyéken használnám, de nekem a Maybelline vagy a Collection korrektor, az ami jól bevált vagy a Bourjois is inkább, mint a Catrice. So, sorry vagyok, de nem a korrektorra. A Catrice HD Liquid Coverage Foundation, okés kétszer nekifutottam, most már azt mondom, hogy IMÁDOM! Hihetetlen szép, természetes bőrképet ad. Nagyon, nagyon kellemes viselni. Lassan fénylik át. Tartós. Mínusz, hogy nekem egy kicsit túl illatos. És, óvatosan kell vele bánni, mert nagyon kevés kell belőle. Nedves sminkszivaccsal oszlatom el, mivel gyorsan szárad, nem a teljes arcomon dolgozok vele, hanem az orcákra és a homlokra külön-külön. Eszméletlenül tetszik a végeredmény. Nem maszkos, de mégis nagyon erős fedésű. Tényleg, ha mostanában új alapozót kerestek, akkor ezt mindenképp érdemes megnézni. 

Nagyjából ennyi elég is egy területre, nem kell túl sok. Ilyen kis mennyiség is gyönyörű, majdnem teljes fedést ad.

Catrice Camouflage Cream Wake up Effect: barackos színű tégelyes korrektor kifejezetten a szem alatti karikás részre. Egyből úgy nézek ki tőle, mint aki aludt 8 órát. Nagyon-nagyon szeretem. Gyűrűsujjal felmelegítem és finoman beütögetem a szem környékre. Instant felébred a tekintetem. Ezt is kifejezetten ajánlom.

A Catrice Contouring Duo Stick: ezzel kapcsolatban már nem tudok egyértelműen lelkesedni. A highlighter rész olyan semmilyen, nekem egyértelműen túl visszafogott, ráadásul túl puha, így sikeresen el is törtem, azt hiszem a második használatkor. Valahogy én több bumm-bammot várok egy highlightertől. Plusz, hogy nem glitteres, hanem fényes és krém, ezért könnyű eldogozni. A kontúr árnyalat jó, mert nem vöröses, nem pocsolyás, hanem pont az a semleges árnyalat, ami tényleg árnyéknak néz ki az arcon. Könnyel eldolgozható ez is, puha. Nedves sminkszivaccsal használom ezt is, érdemes ezzel is egyszerre csak egy területen dolgozni, mert gyorsan szárad. Nem harci csíkokat, hanem szép, finom árnyékokat akarunk az arcra, ezt fontos nem elfelejteni :-)
Itt nagyon sokszor, legalább 3-4szer húztam át a highlighter mintát, ami a hozzánk legközelebb eső csík.

Van néhány Essence stuff, amit már egy ideje használok és annyira beváltak nekem, hogy muszáj őket megmutatnom. 

Essence 2 in 1 eyeliner  eyeshadow and eyeliner, kicsit nehezen olvastam el, mert majdnem teljesen lekopott a felirat, de tényleg meg kell említenem. Nagyon szuper tartós alapot ad bármilyen szemfestéshez. Pont. Nálam, abszolút vetekszik tartósságban a legjobbakkal. Igazából ennyit szerettem volna elmondani róla.  Tök jó a ceruzás kiszerelés, hihetetlen szép fényes szürkés-barnás, semleges színe van. Tök jó, szuper használni. Nem ragozom tovább, de ez tényleg egy rejtett gyémánt.
Szájfény mellett, olyan szép az a szín...
Essence Contouring eyeshadow: puha, jól satírozható, építhető, nem túl pigmentált, de éppen ezért a célnak nagyon megfelelő szemfesték duó. Olyan tök egyszerű ezt elővenni. Beletunkolsz egy pufi ecsetet, mélyítővonalnál elkezdesz vele dolgozni és a sminked majdnem magától kész lesz. Ilyen érzés használni. Mozgó szemhéjra meg jöhet a világosabb szín, szempillaspirál és szia, helló. Vagy satírozó színnek is tökéletes egy vadabb, színesebb sminknél. Ezt, eltalálta az Essence. Egyedül annyi, hogy világosabb bőrnél érdemes keverni a színeket, nehogy túl sötét legyen a barnás árnyalat magában. Ennyi. Tényleg rengeteget használtam. Köszi.

Essence BB lipgloss: ok, mitől BB egy szájfény? Fényt és színt adó, ápoló, shea vajas ajakbalzsam. A BB lipgloss jobban hangzik. :-) Magában én ezt nem szoktam hordani, de olyan rúzs alá és fölé fel szoktam tenni, amelyikről tudom, hogy nagyon szárítja az ajkaimat. Nem hidratál annyira, mint egy normál balzsam, de van egy kis színe és fénye. 

4 megjegyzés:

  1. Ez a Catrice alapozó meglepően nagyon jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én közben lapos fejű kabukival is kipróbáltam (Sigma F80) tök jóóóóóó!!!

      Törlés
  2. Az az eyeshadow liner nagyon szupernek tűnik és az árnyalat is nagyon szépséges, meg fogom nézni magamnak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szeretem!!! :-) Csak ajánlani tudom. Szerintem, megnézem, hogy még milyen árnyalatban kapható, remélem a többi is ilyen jó!

      Törlés