2016. december 18., vasárnap

Yamuna Téli álom

Most már nagyon a finishben vagyunk, ami az év végi hajrát, a karácsonyi ajándékvásárlást illeti. Szerencsére, én nem ajándékozom, de ha valaki tanácsért fordul hozzám, akkor szívesen ajánlok olyan termékeket, amelyek nekem nagyon beváltak. A Yamuna termékeit is több kollégámnak említettem az utóbbi néhány hétben :-)  Érdemes most az ajándékcsomagokat megnézni ...

Úgy gondolom, hogy egy testápolási termékkel kapcsolatban rögtön, de legkésőbb egy-két használat után lehet véleményt alkotni. Ennek ellenére, én csak most írok a Yamuna Téli álom testvajról, kézkémről és szappanról. Teljesen kiforrott véleményem van. Ami, lényegében teljesen ugyanaz, mint, amit az első használat után gondoltam. Mit is vizsgálunk? Mitől szeretjük a kedvenc testápolónkat? Legyen jó illata, legyen finom, gusztusos állaga, gyorsan szívódjon be a bőrbe, jól hidratáljon és tartósan hidratáljon. Nem árt, ha kívánatos és könnyen kezelhető a csomagolása. Jó az ára. Ha, már lehet választani, akkor természetes összetevőkből készüljön. Jobb, ha hazai. Ez így elég sok feltételnek tűnik, de érzékeny bőrnél, télen meg főleg, szerintem ezek alap elvárások.
A Yamuna minden elvárásnak megfelel. 

Most jön az a rész, ami senkit nem érdekel. De.... Muszáj ezt leírnom. Én, az az ember vagyok, aki nem szereti a fahéjat. Megeszem meggyes rétesben, ha egy csipetnyi van benne. Palacsintatésztában sült almánál, ha egy csipetnyi kerül a tésztába. Havas szilva tea. És ennyi. Én, nem szeretem a fahéj illatát, nem szeretem az ízét, nem eszem fahéjas csigát, nem szórok a kávém tetejére. Sőt, a gingerbread lattet és utálom, meg a pumpkin spice lattét is. Nekem nem kell fahéjas gyertya. Nem kell fahéjas illatosító. Nem kell fahéjas akármi. Nem.
Ezért, ha egy téli illatra, azt tudom mondani, hogy finom és kívánatos, nem túl tolakodó, hanem otthonosan meleget adó, akkor ott nagyon el van találva valami. Nagyon szeretem a Yamuna Téli álom illatát. Nem túl erős, nem üt meg, olyan az erőssége, mintha egy kétszintes családi házban mézeskalácsot sütne valaki és ez az illat belengi az egész otthont. :-)
Yamuna Téli álom testvaj: fürdés után a felmelegedett bőrön nagyon hamar és jól eloszlik, gyorsan beszívódik, finom fűszeres illatot és hidratált érzést hagy maga után. Legalább 24 órára biztosítja a bőr komfortérzetét. 
Yamuna Téli álom kézkrém: már alig várom, hogy jövőre hagyományos tubusos csomagolást kapjanak a Yamuna kézkrémek. Én, ebben a tekerős, tégelyes megoldásban is bedobom a táskámba, de egyáltalán nem ideális a csomagolása ennek az egyébként kitűnő krémnek. Jól hidratál, jó az illata. Az ekcémás kollégáim bőrét sem irritálta, így nagyon szívesen osztottam meg bárkivel. Kifejezetten érzékeny bőrre is ajánlom tapasztalataim alapján.


Yamuna Téli álom szappan: nem tudnék kedvencet választani a 3 termék közül, de ha mégis muszáj lenne, akkor a szappant választanám, mert olyan a bőröm tőle, mintha zuhanyzás közbeni testápolót használnék. Szuper! Nem szárít, nem hagy filmet és enyhén megmarad az illata is. Szeretem.
Nekem, ez volt az első ismerkedésem a Yamuna termékeivel, de biztos vagyok benne, hogy preferált márkám lesz. A shea vajas illetve a kifejezetten érzékeny bőrre ajánlott termékcsaládot feltétlenül ki fogom próbálni. (És van tiszta shea vaj is a Yamuna-nál, sokkal olcsóbban mint a rivális francia márkánál!) Testápolás területén nagyon hiszek a természet erejében és hihetetlenül szimpatikus a Yamuna. 0% Parabén. 0% Paraffin. 0% Színezék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése