2017. február 12., vasárnap

Nailpolish

Folytatva és egyben ellentmondva a legutóbbi bejegyzésemnek, szeretném megmutatni a legeslegkedvencebb körömlakkjaimat.
Különbözőek, de mindegyik rendelkezik a következő értékekkel:
-könnyen kezelhető
-szép
-nem egymilliáregyszázmillió évig szárad egyik sem
-jó az ecsete
-i love it.
Meglepett, hogy mennyire könnyen ki tudtam választani a rengetegből a legeslegkedvencebbeket. Nem szabtam magamnak darabszám limitet, sem azt, hogy legyen glitteres vagy akármi...ezek jöttek maguktól. Meglepett az is, hogy nem került be egyetlen egy Essie lakk sem, pedig én kifejezettem szeretem az Essie folyósabb állagát, a finom, nem üvöltő színeit. És Orly sem került be, pedig az Orly lakkok is jók, bár ők már évek óta nem villantottak semmi emlékezeteset. 

China Glaze: For Audrey és Ruby pumps.
Mindkettő ebayről rendelt, tehát a nailland stb. idők előttről való. Állag, szín tökéletes. És a Ruby pumps a legszebb karácsonyi lakk.

OPI: Ginger Bells! Pain in the ass volt beszerezni, youtube made me do it. Számomra ez a tökéletes őszi lakk.

Sally Hansen Xtreme wear: Brick wall és Pacific Blue (original formula). Nem értem, hogy a Sally Hansen márkából miért a borzalmas gél akármi lakkokat akarják ránk erőltetni? Olyan rosszak azok a lakkok, aki mást mond, az alternatív tényeket közöl :-P Az Xtreme wear olcsóbb is.

Picture Polish: Forget me not. Én nem tudom hypolni a márkát, mert vannak irtó vacak lakkjaik és a lutrihoz borzalmasan drágák.


Color Club: Harp on it. Legszebb ezüst holo ever.
A-England: Lady of the Lake és Wuthering heights. Az előbbi olyan szinten a kedvencem, bármikor, bárhol látom teljesen beleszeretek újra és újra. Több, mint a felét elhasználtam már, azt hiszem elmondtam ezzel mindent. Az utóbbi, szintén óriási szerelem, mert Emily Bronte és szürke.

Anny: Summer dream. A majdnem nude nem nude lakk. Hihetetlenül elegáns a körmeimen. És tartós, de nagyon.

HandM: Glitter nail polish Blue. Nem tudom, hogy sikerült egy fast fashion üzletláncnak egy ilyen pipec, egyedi lakkal előrukkolnia, de köszi.

Essence válogatás: the legendary Irreplaceable. A fehér lakk. A tökéletes sárga lakk. A legszebb szürke lakk, amit valaha láttam, ami miatt szeretem a szürke lakkokat, a csodálatos viharos égbolt színű Pointbreak.
Arra biztatok mindenki, hogy nézze át a dobozait és vegye elő a régi és új kedvenceit. Biztos vagyok benne, hogy elfelejtett kincsek bukkannak elő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése