2017. február 5., vasárnap

What's in my bath?

Úgy gondoltam, hogy érdekes lehet egy olyan bejegyzés, amiben bemutatom, hogy milyen termékeket használok minden nap .... ha nem érdekes, akkor sorry vagyok :-) 
A fürdőmben egyetlen egy tükör előtti polc van, így szerencsére nem nagyon tudok kipakolni. Mármint, nincs kisebb drogéria feeling a fürdőmben, de, minden nap mint nap használt dolog kéznél van.

Nagyon fontos, hogy az arcra való dolgok és a körömlakklemosó a polcon a lehető legmesszebb legyenek egymástól. Kegyetlen tapasztalat volt, amikor véletlenül mellényúltam ... :-D
Isana körömlakklemosót és Isana maxi vattapamacsot használok. A lemosó marad, de a vattakorong borzasztó. Hiába van ráírva, hogy puha, nem puha, még a körmeimen sem szívesen használom, mert túl durvának érzem. G-napi tiltólistámon van. Never again.

Még egy tiltólistás a Blend-a-med fogkrém, ami nem rossz, csak a Colgate sokkal jobb. Nem fehérít annyira, mint a Colgate, pedig azért vettem eredetileg és nem elektromos fogkefén használva irritálja a fogínyt, szóval legközelebb ezt is kihagyom. 

És, akkor rátérek, azokra a termékekre, amiket tényleg szeretek.
Garnier micellás víz, rózsaszín kupakos. Biztos vagyok benne, hogy többször említettem mennyire szeretem ezt a cuccot. Könnyen elérhető, olcsó, sokáig elég, nem csípi a szemem, nem irritálja, nem szárítja a bőröm. Jól lehozza a sminket. Számomra ez a legjobb micellás víz, ha minden szempontot figyelembe veszek. Tényleg csak a legjobbakat tudom róla mondani, imádom, hogy rendszeresen lehet akciósan vásárolni. Nálam nagyüzemben fogy, mert én a telefonomat is ezzel tisztítom. És itt kérek elnézést, attól a youtuber kislánytól, aki úgy spórol a micellás vízzel, hogy tusfürdővel mossa az arcát.....Szívem, én öntöm, öntözöm!!!

L'Occitane shea vajas arcszappan. Ez egy nagyobb befektetés volt, de ezen az extra hideg télen egyszerűen muszáj voltam valami nagyon hidratáló arclemosót bevetni, mert félelmetesen vízhiányos lett a bőröm. Meg ahogy öregszem is, az sem tesz jót neki. A L'Occitane shea vajas arcszappana lassan fogy szerencsére, kifejezetten kellemes illata van és tényleg úgy tisztít, hogy puha és hidratált marad az arcom. Ez ez egyik kedvenc L'Occitane termékem.
Arcradírozást most finomabban végzem, mint nyáron, így csak egy hidratáló arcradírt (Yves Rocher Hydra Végétal Refreshing radiance scrub) és egy konjak szivacsot használok. És, egyiket sem minden nap, hanem felváltva. Az Yves Rocher cuccnak, nagyon finom, tiszta, uborkás illata van, habzik is és igazán gyengéden radíroz. A konjak szivacsnál természetesebb és frissítőbb arcradírt el sem tudok képzeni, nagyon jó, hogy a dm-ben és a Rossmannban is lehet kapni, pár száz forintért.

Az Inecto Argan hair oil azért van a polcon, mert a rövid hajamat rendszeresen el szoktam aludni. Zselézni, hajlakkozni nem szeretném, de az olaj segít megfékezni a gravitációnak ellentmondó tincseimet. Minden reggel. 

Az utolsó dolog, amit a polcon tárolok a The Body Shop testvajam. Én, személy szerint nem érzek, olyan hű de nagy különbséget, például a Yamuna testvajhoz képest, ami indokolná a magasabb árat. Örülök, hogy olyan 900 forintért vettem ezt a testvajat, többet nem is adnék érte. Oké, hidratál, hamar eloszlik, beszívódik a bőrbe és van egy viszonylag tartós illata. De, láttam már ilyet, nem vagyok elájulva, jó, jó, de nem korszakalkotó és kötelező termék.

2 megjegyzés:

  1. TUSFÜRDŐVEL? Légyszi ne, erről nem akartam tudni :D Egyébként én is van, hogy valami felületet micellás vízzel törlök le, és ráadásul én a Biodermát veszem csak, de hát ha valamit csak az hoz le, akkor mit lehet tenni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De tusival! Nekem is elakadt a szavam és még meg is magyarázta, hogy jó...Micellás víz for president! :-D

      Törlés