2017. március 5., vasárnap

Yves Rocher haul

Igazából nagyon szerettem volna, ha az őszi G-napokon felhalmozott készlet az áprilisi, tavaszi G-napokig kitart. De nagyjából egy hónapja már biztos volt, hogy ez nem jött össze. Túlságosan szeretek a fürdőben ücsörögni a tusi mennyiséghez képest. Ez volt a legelső bukó... Ráadásul, szeretem egy kicsit fancybb bitchben tolni, így nem elégszem meg azzal, hogy beugrom a dm-be a szivárványos, egyszarvús tusiért. Nagyon szárítja a bőrömet a Balea sajnos. Így nagyon örültem, amikor a Yves Rocher legújabb, március végéig érvényes törzsvásárlói ajánlatával beszerezhettem közel másfél liter minőségibb tusfürdőt. 

Imádom az Yves Rocher  vonalát. A legnagyobb szerelmem a mandula-narancsvirág kompozíció, ami aromás és meleg, nyugtató és relaxáló illat. Esténként használva teljesen lelazít a napi feszültségről. Yves Rocher Almond-orange blossom for the win. 
Aztán itt van a citrom-bazsalikom párosítása az Yves Rocher Lemon Basil illatában, ami meg a reggeli ébresztő zuhanynál jön jól. A citrom frissessége megbolondítva a bazsalikom fűszerességével. Ezt, én tényleg reggelente vagy az esti buli, kiruccanás előtt szoktam használni, mert kifejezetten felpörgetős illata van.
És a randi előtti érzékeket ébresztő illatból is hoztam el egyet, mert szeretek felkészülni minden helyzetre :-) Yves Rocher Tiare flower ylang-ylang.
Ezek voltak a muszáj, de pont jókor jött beszerzések. Elfogyott az ajakbalzsamom is, kifejezetten nagy rajongója vagyok a YR shea vajas cuccának. Nagyon szeretem a kiszerelését és szuper jó árban van. Jól hidratál, nem hagy filmet az ajkakon, hanem klasszul beszívódik. Igazán meg vagyok vele elégedve, többször újravettem.

Egy héten többször használok arcmaszkot, ahogy öregszik az ember tényleg muszáj és hasznos. Általában a tisztító és a hidratáló maszkokat szoktam váltogatni. Hidratáló hatásúaknál mostanában a Garnier textil maszkjai a nyerők nálam. Tisztító maszkot még keresek, így került kipróbálásra az Yves Rocher Pure System Pore Clearing mask. Ezt tisztítást ígért, illetve azt hogy csökkenti a zsírosodást és mattít. Ez teljesen így van, de nekem most nagyon vízhiányos a bőröm, így használat után eléggé kellemetlenül feszült az arcom. A tavaszi, nyári hónapokban viszont nagyon jó lesz, mert tényleg betartja, amit ígér.

A március végéig érvényes törzsvásárlói ajánlatban nemcsak a tusi akciót érdemes kihasználni. A tusi akció persze, abszolút must have, mert  ha 3 tusit veszel, akkor 2600 forint a 3 db  együtt, így darabonként a 400 ml-es tusi alig egy százassal kerül többe, mint a 200 ml -es kiszerelés.
Érdemes beruházni valamelyik Un Matin au Jardin illatba is, mert a szokásos 6200 forintos ár helyett most kevesebb, mint a feléért el lehet hozni. Én a Green Tea frissességére tettem most le a voksomat. Szeretem, hogy a zöld tea üdítő illata mögött ott bujkál a melegség is, ami a bőrön bontakozik csak ki.

Szeretem az Yves Rocher termékeit és most kifejezetten jót tett nekem ez a kis G-napok előtti vásárolgatás :-) 

Yves Rocher vásárlói ajándékok. Egy jó nagy neszi, ami tényleg jó nagy, én ebben szállítottam a tusikat meg a parfümöt és még maradt benne hely. Szerintem, cipőszállításra fogom használni. És mini parfümke, a So Elixir virágos és fűszeres, de kifinomult illat. Love!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése