2017. május 1., hétfő

Schwarzkopf Color expert with Omegaplex review

Szeretek nagyon jó termékekről írni, mindig öröm, ha valamiből megtalálom a tökéletest. Számomra a Schwarzkopf Color expert with Omegaplex hajfesték A Tökéletes hajfesték. 

Nagyon régóta festem a hajam, mert a természetes hajszínem nagyon öregít, a világosabb hajjal elért kontrasztot viszont imádom. Emiatt nem akarok lemondani a hajfestésről. Hennával biztosan nem tudnám elérni a kívánt világos árnyalatot, így marad az otthoni hajfestés. 
Irtózatosan érzékeny a fejbőröm. Száraz a hajam. Ez nálam az alapállapot. Mindezekre jön még az is, hogy rengeteg hajfesték allergiás reakciót vált ki nálam, ami bőrpírt, bőrduzzanatot!, viszketést, égő érzést, extrém száraz és irritált fejbőrt jelent. Az allergiám miatt hagyom ki a szalonban történő hajfestést is, mert nem tudhatom, hogy előjön e a fodrász által használt terméktől vagy sem..  Volt olyan tapasztalatom (Syoss), hogy 2 perc után le kellett mosnom a hajfestéket, mert szinte lángolt a fejbőröm, könnyezett a szemem. Hetekig allergia gyógyszert kellett szednem és tényleg nem volt a hajamon a festék 2 percnél hosszabb ideig.
Kísérleteztem a márkákkal, volt egy Glamour-nap, amikor rengeteg különböző hajfestéket vásároltam, hogy végre találjak egy olyat, amire nem vagyok allergiás. A L'Oreal, a Syoss, a Garnier márka termékei előhozták az allergiámat, a Schwarzkopf viszont jól vizsgázott. Ezért, én már elég régóta csak és kizárólag Schwarzkopf hajfestéket használok. Nagyon örültem, amikor megtudtam, hogy a márka új, minden eddiginél ápolóbb hatású hajfestékkel jelentkezik. Olyan hajfesték, amire feltehetően nem vagyok allergiás, töredezésmentes haj? Ide vele!
No.1 azaz az első lépés kellékei, tetszik, hogy számozva van :-) 
3. lépés hajfestés után 3 héttel megerősíti a színt és az ápoló hatást is.
Dm Magyarország Face játékán nyertem :-) két doboz Schwarzkopf Color expert with Omegaplex hajfestéket, így Glamour-napok előtt ki is tudtam próbálni, egyből beleszerettem. Imádom. Miért?
-Sorry, hogy ismétlem magamat, de nem vagyok rá allergiás!!!
-Nagyon jó vele dolgozni, mert egy folyósabb állagú hajfesték, így könnyen eloszlik, de nem csöpög.
-Nem büdös, nincs erős ammónia szaga.
-Működik az Omegaplex technológia. Még az én alapvetően hihetetlenül száraz hajam is hidratáltabb, fényesebb lett hajfestés után.
-Sosem leszek olyan jeges szőke, mint ami a dobozon látható, de a nagyon sötét eredeti hajszínemen több árnyalatot tudtam roncsolódás nélkül világosítani. 
Megtaláltam a számomra tökéletes hajfestéket!
A Glisskur kijött "támogató termékekkel". A Fiber Therapy vonal is Omegaplext tartalmaz, a Dm Magyarország csomagban sampon és ápolóspray volt. A sampontól nem vagyok elájulva, de a spray nagyon jó, hajmosás előtt maszkként illetve nedves hajra fújva is szuper.
Omegaplex szérum, színelőhívó és festékkrém azaz az első lépés elemei keverésre előkészítve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése