2017. június 4., vasárnap

Catrice ICOnails review

Fedőlakk és lámpa használata nélkül akár 7 napig tartó zselés hatás és csillogás. Ez annyira bátor ígéret, hogy feltétlenül ki akartam próbálni a Catrice ICOnails körömlakkot...Mindenképp ... Óriási szerencsével, még a boltba kerülés előtt megkaptam a 05 It's all abot that red árnyalatot. Lássuk a tapasztalataimat.


Külső: Sokkal praktikusabb a szögletes forma tároláskor. Főleg, ha sok lakkja van az embernek. Nálam ez 10/10. Imádom, hogy a leszedhető kupaknak hála az esztétikum nem megy a használhatóság rovására.

Ecset: Hihetetlenül kényelmes és jól használható. Szépen, precízen vágott lekerekített lapos és közepesen széles ecset. Ez is 10/10.


Lakk: A közepesnél kicsit sűrűbb állagú, nem csöpög, de könnyen eloszlatható. Jól pigmentált, egy rétegben rövid körmön teljesen vállalható. Mivel egy rétegben is fed, körömdíszítéshez és nyomdázáshoz is jó. Próbáltam, bár nem készítettem képet róla. Nem foltos és kifejezetten fényesre szárad meg. Ez 10/10. 
5. nap

6. nap
Tartósság: Ez szerintem egyénenként változik. Nekem most rövid körmeim vannak, nem törik és nincs kiszáradva, a körömágyam egy picit száraz, de dolgozok az ügyön. Azt gondolom, hogy alapból jó állapotban vannak a körmeim. Rengeteget gépelek, mosogatni minden nap szoktam egy keveset. Mindezeket figyelembe véve: 6 napot volt fent a lakk sértetlenül, csillogva, körömvégeken enyhén megkopva. 6. napon mosogatás után adta meg magát az a körmöm, amelyiken csak egy rétegben volt a lakk. Most mondjam, hogy ez 10/10? Iszonyatosan untam kb. a 3. naptól, de tényleg nagyon kíváncsi voltam a maximum tartósságra, így kitartottam. Kibírta volna még a 7. napot  a 2 réteges körmeimen, de én már nem bírtam volna. :-)

Nagyon jó a formula, szép a kialakítás, könnyű vele dolgozni, TARTÓS...de, amiért nem maradéktalan a lelkesedésem: 45 árnyalatban kapható, rengeteg piros-pink-rózsaszín...sajnos, ez abszolút nem az én világom, de alig várom, hogy a Catrice több és több árnyalattal rukkoljon elő, mert az ICOnails körömlakk egyszerűen zseniális!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése