2017. június 27., kedd

Declutter update

Egy időre kivontam magam a forgalomból, ami nagyon jót tett nekem. Most viszont visszatérek az élők közé. Don't dead open inside...haha :-D A declutter azaz lomtalanítási projektet folytattam, még ha nem is tudatosan. Illetve, ki tudja, hogy mi is történt igazából. Nem tudom. Nem éreztem azt, hogy belefulladok a cuccokba, de a kevesebb megmaradt mindenből sokkal, de sokkal könnyebb volt látni, hogy mi az, amit szeretek, mi az, amit tényleg használok, mi az, ami kedves a szívemnek. Úgy voltam vele, minek őrizgessem, azt, amit nem használok vagy valami bajom van vele. 
Kevesebb cuccból könnyebb szelektálni! 
Komolyan. 
A legbüszkébb a rúzsos és szájfényes doboz kiürítésére vagyok. Teljesen tele volt és még a rúzsok tetejére is rúzsok voltak dobálva! BORZALOM!!! Most kb. félig van a doboz és most nem is érzem, hogy még kidobnék valamit, vagy vennék valamit. Tök jó.  Nálam ez olyan egészséges mennyiség. Legalább is, eléggé konvergál az egészséges mennyiséghez. :-) Kettő darab szájfényt hagytam, a NYX Beige és a Max Factor szépséges piros maradt. És ennyiben maradunk úgy hiszem. Nem szeretem a szájfényeket. Ezt a kijelentést tudatosítom és ezt fogom előtérbe helyezni, ha eszembe jutna hülyeséget csinálni.
Másik büszkeség, a pirosítós doboz. Ebből eleve kettő!!! volt. Most egy darab van. Itt még van olyan blush, ami lehet el lesz távolítva, 3 db egész pontosan. De, ezt még majd kitalálom, kapnak még egy utolsó esélyt. Az összes többi pír marad, imádom őket, gyönyörűek, jó az állaguk, jó a színük, tartósak. A krémes pirosítók tutira maradnak, mert utazáskor illetve ha nagyon sietve, rohanva sminkelek mindig ezeket használom.
Mono szemfestékes dobi. Ez magában is egy csoda. Ebben is egymásra pakolva álltak, feküdtek, be lettek szuszakolva a monok. Most egy réteg és egy Uni paletta. Hihetetlen előrelépés. Ami, game changer lett nálam, ezt sosem gondoltam volna, de az Urban Decay Naked basics 2 paletta. Olyan, egyszerű matt színekkel van tele, ami minden általam használt szín és mono mellé t-ö-k-é-l-e-t-e-s. Satírozni, kiemelni, mélyíteni. Mindenre jó. Imádom!!! És, ami tök jó, hogy úgy lett kevesebb monom, hogy nem lett sokkal több palettám illetve, több paletta ment, mint amennyi jött, így abból is mínuszt sikerült hozni.
Azt hiszem, hogy az egész make-up vásárlással való viszonyom megváltozott. Nem veszek meg valamit, azért mert olcsó. Pont leszarom, hogy mindenféle  akármilyen márkának milyen "limitált kiadása" whateverje van...ezt már pedzegettem az előző declutter postomban, a limitált egy mesterségesen teremtett mítosz és ráadásul a gyártónak sem kell fullban mögé állnia, ami a minőséget illeti.
 Most már sokkal értékesebbnek ítélem a minőséget a mennyiség helyett. Mostanság igyekszem élményeket gyűjteni, a sok vaczak helyett. Nem mondok le a make-up vásárlásról, hiszem imádom és szeretek sminkelni, szoktam sminkelni, imádom a kis gyűjteményemet. De, sokkal értékesebb egy sminkcucc, ha pl. wanderlusting alkalmával veszem, mint ha beszaladok egy drogériába és megveszem  az összes leértékelt matt bronzert. 
Röviden: így állunk most, én meg a sminkcucc témakör. :-)



8 megjegyzés:

  1. .ez hozzam kepest meg mindig rengeteg cuccnak tunik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én előre tekintek. Nekem, ez magamhoz képest teljesen jó mennyiség. A Rúzsos dobit képzeld el, úgy hogy teljesen televan, szorosan beszuszakolva a rúzsok és még erre rádobálva egy csomó rúzs, 100 fölött jártam bőven, a mostani 40 db körüli kevesebb, mint a fele :-)

      Törlés
    2. .100 :))) huha. Nekem kb 15 van, ebbol negyet hasznalok rendszeresen. Szerencsere nem vagyok gyujto, kulonben a fel arukeszletem befognam :)

      Törlés
    3. :-) hehe ...nálad tényleg jó, hogy nem érzed szükségét a halmozásnak...most már én is kinőttem belőle

      Törlés
  2. Én is most tervezek egy giga szelektálást. Jóval több cuccom van, mint amire szükségem van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem, aki szereti a sminket, gyűjtő az mind így van vele :-D Nem a szükségről van szó, hanem az élményről, meg hogy szeresd a cuccaidat. Amikor kezdtem a decluttert, akkor lenyomott a sok cucc, most iszonyatosan értékelem, amim van és imádom használni őket. Szóval, hajrá-hajrá :-)

      Törlés
  3. Hasonlóképpen járok el nemsokára, bár szerencsére kevés dolog van, amiről egyértelműen azt mondom, hogy nem kell, mehet, de igazság szerint egyre ritkábban van, hogy bemegyek egy drogériába és valami iránt ilyen instant KELL érzésem lesz. Helyette mostanában így érzek mindenféle más beauty termék iránt, legyen az hajápoló vagy testápoló cucc, de ott meg visszafogom magam, hogy túl sok bontatlan van itthon :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drogériában nem voltam legalább egy hónapja. Az eccarvús cuccok majdnem elcsábítottak, de győzött a józan ész :-D

      Törlés