2017. november 12., vasárnap

Bye-bye

Elfogyott cuccok!
Kezdem egy rakás sminkcuccal. 
Benefit the PoreFessional matte rescue: szilikonos érzetű, mattító, pórusfeltöltő primer. A legjobb primer, amit valaha használtam. Miatta kezdtem el megint primert használni. Remélem, hogy jövő nyár előtt sikerül ismét beszereznem valamelyik közeli Sephorában, mert nagyon-nagyon szerettem. Hosszan mattított, tartósabb volt tőle az alapozó és könnyebben is tudtam felvinni.
Lovely szemöldökcerka: az egyik legjobb drogériás cucc. Tartós és mivel viaszos, formázni is lehet vele a szemöldököt. LOVE!!!
Maybelline Fit me korrektor: sajnos nekem sokkal durvább karikáim vannak, nekem nem volt elég a fedése.
Rimmel Wonder'full vízálló spirál: meh. Tényleg vízálló volt, a Vörös-tengerben fürödtem vele, de irtó kis béna szempillákat csinált. Remélem, hogy van ennél jobb vízálló spirál is.
Ment, mert régi: Manhattan krémes pír, van még Manhattan márka itthon egyáltalán? Szerintem nincs! Szuper pirosító volt, univerzálisan szépséges színnel, könnyen eldolgozható és tartós. Utazós darabom volt. Essence folyékony rúzs, tartós, szépséges, ezer éves. Max Factor Masterpiece transform spirál, egyébként hihetetlen erős a márka spirál ügyileg, de a Clump defy ennél sokkal jobb. 

The Ordinary hialuronsav és retionol. Szerintem, sosem leszek egy bőrápolás guru, pedig egy bizonyos kor fölött sokkal jobban odafigyelni a bőrre és általában az öregedés egyéb jeleire. Nem értek hozzá, annyit viszont tudok, hogy a hialuronsav vízmegkötő hatású, a retinolnak meg a ráncokkal vívott harcban van jelentős szerepe. Ennek nyomán, muszáj volt beszerezni valami jó cuccot, így esett a választásom a The Ordinary márkára, nem túl drága, sőt kifejezetten olcsó és mivel illat stb. mentes, így az én érzékeny bőrömre is gondoltam jó lesz. Nagyon szerettem őket használni, kifejezetten szebbnek és jobb minőségűnek éreztem a bőröm tőlük. Biztosan újra fogom venni őket. Nivea Cellular anti-age szemkörnyékápoló: meh. Ezt biztosan nem veszem újra, mint halottnak a csók...

Yves Rocher Pure system Pore clearing mask: messze az egyik legrosszabb YR termék, amit valaha próbáltam. Nem tisztította ki a pórusokat, viszont hihetetlenül dehidratálta a bőrömet. Egyáltalán nem ajánlom, még problémás, pattanásos bőrre sem. A Balea szenes lehúzható maszkja tényleg tisztít és látványos eredményt lehet vele elérni, árban is töredéke ennek.
L'Occitane shea vajas arcszappan: óriási 80 grammos kiszerelés!! Imádtam!! Tisztított, de nem szárított, fincsi puha maradt tőle a bőröm, de a sminket is megbontotta. Nem hozta le teljesen a sminket, de jelentősen megkönnyítette a dolgom a micellás vizes áttörlés előtt.  L'Occitane shea vajas precious eye balm: sajnos nem sokkal jobb, mint a Nivea, ennyi próbált megért, de nem ruháznék be.  

Uriage Bariésun MAT spf 50+: ezt eredetileg arcra vettem, de a legmelegebb időkben sajnos megfulladtam tőle (The BodyShop e vitaminos nappaliját használtam helyette), így testen használtam el nyaralás alkalmával. Szuperül állta a sós víz megpróbáltatásait, nem kopott le, megóvott a leégéstől. Viszont nem szerettem testre sem. A Vichy Idéal Soleil fresh hydrating milk a könnyebb textúrájával, a kellemesebb illatával sokkal jobban meggyőzött, így azt fogom beszerezni jövőre.
Inecto testápolók: nyáron és kora ősszel tökéletesek voltak. Pillanatok alatt beszívódott, megfelelően, de nem fullasztóan hidratált. 
L'Occitane lime kézkrém: csak illatában tért el a hagyományos shea vajas cucctól, legfinomabb citrus illat ever számomra. Frissítő! Gyorsan beszívódott, jól hidratált. Kedvenc!!!
L'Occitane shea vajas ajakápoló: jó. Nem maradt utána zavaró filmréteg, kifejezetten jól és tartósan ápolta az ajkaimat. Most Yves Rocher cuccot használok, L'Occitane jobb sajnos, sajnos mert drágább is.

Inecto tusik: OMG!!!! Teljesen odavoltam az illatokért. Mindkettő kókuszos alapú, az egyik citrusos, a másik papayás volt...Remélem, hogy megint lehet majd kapni őket, mert egyszerűen zseniálisak. Sajnos, nekem a Balea tusiktól hihetetlenül kiszárad a bőröm, annyira, hogy minden egyes centije viszket, így az a  márka teljesen kiesik nekem. Nagyon klassz, hogy hasonlóan kedvező árfekvésben is van olyan tusi, ami jó az érzékeny bőrnek. Nem szárít, finom illata van, kiadós, jól habzik...Inecto=LOVE!!!

2 megjegyzés:

  1. Nincs is szebb látvány a sok üres doboznál ebben a hatalmas fogyasztói világban. :)

    Hülye kérdés, de az Inecto csak Rossmann-okban kapható? Nálunk csak DM van és ott még nem láttam. Eléggé el vagyok veszve a témában, bevallom eddig nem érdekelt a hype, de az érzékeny bőrös résznél meggyőztél. Én most két Original Source tusival vagyok boldog, és nem bántsák a bőrömet, nem tudom te hányadán állsz velük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Original Source szerintem őket még nem próbáltam :-) Inecto nálunk van dm-ben is, tuttira ott vettem tusit meg testápolót is. Szeretem az Inecto cuccait és az itthon jótékonysági felhívásaikat is. Abszolút szimpi márka :-)

      Törlés